Nelci





* Jag heter: Nelci
* Så här gammal känner jag mig:Jag känner mig som 55 år
* Så här gammal är jag: 55 år
* Jag önskar att jag kunde: Gå tillbaka i tiden
* Om jag dog idag så önskar jag att jag hade: Fått mer tid
* När jag har kul så: Skrattar jag
* När jag känner mig frustrerad så: Blir jag tyst
* Om jag skulle beskriva mig själv så skulle jag beskriva mig såhär:Glad, Positiv,
* Om mina närmaste skulle beskriva mig så skulle de säga:Snäll och pålitlig
* Jag tycker att barn är: Oberäkneliga
* Jag uppskattar när någon: Osjälviska människor, ärliga och personer med integritet
* När någon går före mig i kön så: Så blir jag irriterad, Jag tycker att en sådan person är respektlös.
* Om min partner har barn innan vi träffas så: Jag är öppen för det.
* Oftast känner jag mig: Tankspridd
* När jag är ensam så:Lyssnar jag på musik och resten är en hemlis...
* Jag ljuger om: Mest vita lögner
* Jag tror på: Gud
* Jag ångrar: Vissa beslut från min ungdom

* Min största brist som jag är redo att tala om är: Att jag röker och dålig på att lyssna...men jag försöker bättra mig.


* När jag är med min partner så vill jag: Mysa
* När jag är med min partner så vill jag inte att han/hon: Är respektlös.
* Jag blir missförstådd för att: Jag ibland har svårt att uttrycka mig.
* Det här kompromissar jag INTE med: Min egen tid
* Med så många ord som möjligt ska jag beskriva den jag vill träffa: Snäll, ärlig, social, ödmjuk.
* Om pistage-glass så tycker jag: ...Jag är inte så förtjust i glass.
* När den här låten spelas på radio så..: Jag uppskattar allt man kan dansa till.
* Om jag handlar på Lidl så..: Tittar jag runt och ser om det är något jag behöver
* En söndag spenderar jag: Helst med min älskling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0